Açıklama

Ürün içerisinde Steam oyunları mevcuttur.

– 1 ila 15 TL arası oyunlar çıkabilir
– Ürün bilgileri satın alma işleminden hemen sonra otomatik site profilinize gelecektir
– Sitemiz için özel ürün herkesin denemesi için sadece 1 TL
– Size Steam’da rastgele bir oyun kodu verir.Kodu girdiğinizde Oyun kütüphanenize yeni bir oyun eklenir

 

Yorumlar (27)

  • 5 out of 5
    ademce

    5 dk içerisinde işleminizi halledip kodları alabiliyorsunuz. hızlı ve güvenilir.
    fiyata göre oyunlar bekleyin 🙂

  • 5 out of 5
    baran

    güvenilir 75 kr veriyosunuz 3-6 tl oyunlar çıkıyor 3 tane de hediye verdiler

  • 5 out of 5
    TheFirst

    En kötü ihtimalle 1 TL’ lik bir oyun çıkıyor. Zarara girmek için ultra şansız biri falan olmanız lazım. Hatta aldığınız miktara göre yanında hediye bile veriyorlar. E insan sormuyor değil bu insanlar nasıl kar ediyor (:

  • 5 out of 5
    EmirkanAYDIN

    Ben hayatımda bu kadar güvenilir site görmedim
    Canlı Sohbet bile cok yardımcı oldu herkese tavsiye ederim

  • Atakan

    Çok Güvenilir Beyler

  • lahmacun

    75kr verip 8tl aldım <3

  • Halim

    3 tl ye 4 tane aldım 1 tane hediye verdiler 18 tl

  • Cengizhan Gülhan

    1.5 tl verip 6 tl’lik 3 oyun kazandım

  • 5 out of 5
    ImamTR

    0.75 krş verdim 12 tl aldım

  • Cengizhan Gülhan

    3 tl verdim 20 tl oldu 😀

  • can.baytal (verified owner)

    20 taneye yakın kod almışımdır yanında hediye olarakda en az 1 2 tane yolladılar açtığımda çıkan oyunlar biraz zevkli , eski zaman atari oyunlarını andırıyor , insanı çocukluğuna dönderiyor

  • 5 out of 5
    atakantuncy (verified owner)

    Öncelikle siteye ilk girdiğimde kafamda soru işaretleri oluştu çünkü oyunların fiyatları şimdiye kadar gördüğüm en ucuz rakamlardaydı. E tabii bu siteyi de değerlendirmemek hem cüzdanıma hem de bana hakaret olurdu ama güvenilir olup olmadığını bilemiyordum. Ben de o yüzden ilk önce buradan 1 TL’lik random key aldım ve karşılığında 11 TL’lik oyun sahibi olunca sitenin cidden güvenilir olduğunu anladım. Bu yorumu da benim gibi ilk girdiği zaman kafasında soru işaretleri oluşacak kişiler için yazıyorum, site gayet güvenilir ve canlı destek inanılmaz yardımcı oluyor.

  • 5 out of 5
    onurdizmen1907 (verified owner)

    Canlı Destek ve Fiyatlar dahilinde Site “Pahabiçilemez” birşey. Satın 1TL vererek 10-15 TL oyun çıkartarak Profit yapın, Keyfinize Bakın ! 🙂

  • 5 out of 5
    erayhuser37 (verified owner)

    süper 10 liralık oyun cıktı ama oynamıycam 😀

  • 5 out of 5
    candag.1903 (verified owner)

    Gerçekten çok güvenililr bir site kar etmemek mümkün değil ve ayrıca aldığınız steam random keye göre yanında hediyede veriyorlar

  • 5 out of 5
    eness_usar (verified owner)

    valla 4 tane aldım hediyede verdiler cok hızlı bazen 20 dk sürüyor ama bana çokk süper oyunlar cıkdı 2 tane 24 tl 3 tane 18 1 tane 13 tl lik cıkdı güvenilir herkeze tavsiye ederim çok kötü oyunlar çıkdı diye üzülmeyin zaten 1 tl hediyede veriyolar alırsınız cok süper oyunlar cıkdı bana tavsiyem site 🙂 🙂

  • 5 out of 5
    emircanaslan3455 (verified owner)

    Toplamda 3 Tane Key Satın Aldım 1 TL lik.

    1.si 10TL
    2.si 10TL
    3.sü 13TL idi steamda..

    Güvenilir,Hızlı Ve Çok Sempatik yardımsever bir canlıdestek.

  • canhamburger (verified owner)

    Beyler site çok güvenilir bende güvenmemiştim ama
    10tl lik oyun çıktı ve güzel bende oynuyorum size
    Öneririm mesala oyun alıp alıp fazladan oynun değerine
    Hesap satarsınız arkadaşlar

  • 5 out of 5
    Fatih Beniz (verified owner)

    Gerçekten çok güvenilir ve canlı destekte çok iyi ilgileniyor keylerde de 1 verip 10 alıyoruz cidden almadan önce yorumlara bakacaklar güvenebilir.

  • ayhanayval (verified owner)

    4 tane aldım 1 tane hediye ettiler 20 tl lik oyun geldi teşekkürler 😀

  • Ibrahim (verified owner)

    Canlı destek sagolsun guzel guzel aldım 😀 bu arada beler oyunlarda güzel he 😀

  • 5 out of 5
    SharpAngel (verified owner)

    7 tane aldım ya 1 yada 2 tanesi aynı oyun geldi büyük bir ihtimal 1 tane ve indirimsiz en yüksek fiyatlı 8 en düşüğü de 2,10 lira . şansızlığım dan başka bir sorunu yok zaten 1₺ üründen büyük bir beklenti olamaz .

  • onurcakan (verified owner)

    5 tane aldım 1 tane hediye ettiler. Ben bu kadar hızlı çalışan birilerini görmedim duymadım bilmiyorum ama artık biliyorum tirinti.com. Adamlar işini en kral şekilde yapıyor. Son derece güvenilir sistem. Çıkan oyunlar benlik olmasada parasını sonuna kadar hakediyorlar. Teşekkürler tirinti.com

  • 5 out of 5
    ifiddlepvp (verified owner)

    4 Adet satın aldım. Canlı destek sağolsunlar ilgileri güzeldi. 4 tl ile en fazla 3 oyun alabilirdim. 4 oyun aldım 4tl verip 9,45 kazandım 😀 Güvenilir

  • barış (verified owner)

    aşırı iyi 4 tl verdim key aldım 5 tane 1 i hediye 2 tane 24 liralık oyun 3 tane 10 liralık oyun çıktı efsane 1 lira veriyonuz en az 5 tl falan yani rahat kar yaparsınız

  • emrex101 (verified owner)

    Çok iyi denemek için aldım ve işe yaradı sağol TİRİNİTİ

  • 5 out of 5
    mcolakkadi (verified owner)

    Deneme amaçlı 1 tane aldım oldukça iyi. 13.5 TL kar

Değerlendirme Yapınız

Benzer Ürünler